Aksiopoiisi address book Exchange server apo Mozilla

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Mon Jan 13 12:03:03 EET 2003

Epidi prosfata kapoios mou eipe tropo na vlepo address book toy
Exchange server 2000 apo Mozilla kai theoro oti mporei na einai
xrisimo se arketous sti lista to stelno...

Apo Edit | Preferences toy Mozilla pigainoume stin katigoria
Addressing kai tsekaroume to Directory server opou kanoume Edit
Directories kai Add enan LDAP Directory Server. Sto Directory Server
Properties pou emfanizetai sto tab General dinoume
Name: ena onoma
Hostname: to IP toy Exchange server
Base DN: dc=hq, dc=otenet, dc=gr (an o Exchange diaxeirizetai mails
gia to hq.otenet.gr gia paradeigma). Antikatastiste ayto me ti dikia
sas periptosi.
Port Number: 3268
Bind DN:cn=<Eponymo> <Onoma>, ou=<kati> 1 i perissotera kai
antigrapste ti grammi toy Base DN. Dil stin periptosi mou ayto einai

cn=Zorbadelos Kostas, ou=dept_it, ou=site_megaroote, dc=hq, dc=otenet,
dc=gr

Gia ta ou entries rotiste ton administrator toy Exchange. To
onomateponymo prepei na einai idio me ayto pou yparxei ston Exchange.

Sto tab advanced vazoume sto Search filter to (object=person).

Telos. Mporoume an ola pigan kala na anoigoume to address book tou
Mozilla kai na kanoume anazitiseis me vasi onoma i email sto
addressbook toy Exchange. Tin proti fora tha mas zitisei password toy
xristi pou exoume ston Exchange.

Kostas

  Kostas Zorbadelos
  Msc University of Athens
  Dept Of Informatics & Telecommunications
  Otenet BSS/OSS Dept, Mediation system supervisor
  Contacts
  Location: Data Center (Xatjiantoniou 16 Marousi)
  Tel: 210 6148141
  email: kzorba at otenet.gr