dd if=/dev/zero vs. low level format [was: Re: Disk check tool]

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Fri Jan 10 20:04:01 EET 2003

Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> εξαρτάται απόλυτα από το δίσκο.

   Τώρα εδώ θα επιμείνω, αλλά όχι πως λέμε και πολύ διαφορετικά
πράγματα... Αν η κεφαλή καταστρέφει την επιφάνεια, τότε δεν τη γλυτώνεις
με τίποτα. Και ναι, εξαρτάται από το δίσκο.

> Δηλαδή πώς θα μπορούσες να το έχεις δεί; (αυτό που περιγράφεις είναι σχετικά
> std feature των δίσκων τα τελευταία χρόνια)

   Θυμάμαι να το 'χω διαβάσει πριν από πολλά χρόνια (ίσαμε 10 μη σου πω)
σ' έναν Tannenbaum, αλλά επειδή δεν πολυασχολούμαι με τις τεχνολογίες
των δίσκων, φαντάστηκα πως θα 'ναι feature μάλλον των ακριβών (λέγε με
SCSI) συσκευών... Κι επειδή ο τελευταίος χαλασμένος δίσκος της
προσωπικής μου ιστορίας χάνεται στα 1995 (και δεν ήταν καν δικός μου
;-), οπότε δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα ξανά, πάσο...

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /