dd if=/dev/zero vs. low level format [was: Re: Disk check tool]

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Fri Jan 10 16:57:01 EET 2003

Γιώργος Κεραμίδας wrote:
 > On 2003-01-10 13:18, Christos Cheretakis <xalkina at otenet.gr> wrote:
 >
 > Χρήστο (και οιο υπόλοιποι της λίστας),
 >
 > πρόσφατα χρειάστηκε να δοκιμάσω ένα δίσκο (ένα Western Digital Caviar
 > 450AA), και το badblocks όντως έβγαλε πολλά bad sectors.  Στο site της
 > WD βρήκα το προγραμματάκι που δίνει η ίδια, αλλά διαβάζοντας το README
 > του είδα ότι το `low level format' που κάνει είναι ουσιαστικά το ίδιο
 > με dd if=/dev/zero of=disk.

   Άμα εγώ σου πω ότι αυτό είναι black magic και ιστορίες ξωτικών, εσύ
θα με πιστέψεις; Δεν είναι low level format, όπως κι αν το βαφτίσεις,
ό,τι κι αν λέει το εργαλείο ότι κάνει. Θυμάμαι ένα παλιό μου BIOS έκανε
low level format, ψάξε για κάτι αντίστοιχο --κι αν δε βρεις πιο εύκολα,
πες μου να ξεθάψω εγώ το παλιό μηχάνημα.

 > Ξέρει κανείς αν υπάρχει σοβαρός λόγος να τρέχω να βρίσκω DOS boot disk
 > για να τρέξω το πρόγραμμα της WD ή να του κάνω ένα dd με μηδενικά
 > μέχρι να στρώσει; :)

   Μα δεν πρόκειται να στρώσει! Βέβαια, πάλι, είναι τρελοί αυτοί οι
Γαλάτες...

 > - Γιώργος

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /