Sygnwmh gia ta akatalabistika ..

V13 v13 at priest.com
Wed Jan 8 14:28:01 EET 2003

On Wednesday 08 January 2003 10:09, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

>  spam απο τα mailboxen όλων των subsribers της λίστας και

> Ναι. Τώρα που έχω χώρο γιά να το ξαναβάλω σε κάποιο δίσκο, το setup είναι
> αρκετά "μαγικό"[0] ώστε να μην τολμάω να επιστευτώ το fdisk του (φυσικά, το
> os/2 fdisk δεν το εμπιστεύομαι ούτε σε άδειο δίσκο...).

Nomizo oti ta idia lene kai poloi gia to linux... Aloste an krineis ena os apo
to fdisk toy tote asto :P...

Apo pyrina den ta pigene mageytika, alla gia otan dimioyrgithike itan aiones
mprosta (Ypirxe kati allo gia pc poy na ypostirizei threads kai real time
priorities ?). Min blepeis to oti den proxorise.. An thes na to sygkrineis,
sygkrine to me dos 7 (win95) h me oti eixes otan ypirxe o 2.0.. Ase poy h
istoria poy eixe gia GUI htan yperbolika object oriented kai poly epektasimi.

<<V13>>

p.s. ok den synexizo.. it is dead anyway...
p.s.2 Min ksexnas oti einai isos to monadiko os sto opoio den pianane ta jolt,
latierra klp klp otan kykloforisan... An kai fenetai asymanti leptomeria,
leei para pola...