Sygnwmh gia ta akatalabistika ..

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Jan 8 10:08:01 EET 2003

On Tuesday 07 January 2003 19:42, V13 wrote:
> [...]

 spam απο τα mailboxen όλων των subsribers της λίστας και

> Έχεις κάποιο πρόβλημα με το OS/2 ?

Ναι. Τώρα που έχω χώρο γιά να το ξαναβάλω σε κάποιο δίσκο, το setup είναι
αρκετά "μαγικό"[0] ώστε να μην τολμάω να επιστευτώ το fdisk του (φυσικά, το
os/2 fdisk δεν το εμπιστεύομαι ούτε σε άδειο δίσκο...).

[0] σίγουρα όχι ο, τι πιό μαγικό έχω κάνει ποτέ, αλλά με μηδενικό
redundancy. Γιά να ξεκινήσω την εγκατάσταση, θα πρέπει να πάρω backup απο,
χμμ...

bash-2.05b$ res=0; for num in `df | awk '{print $3}'`; do let "res = $res +
$num"; done ; echo $res
27976179
bash-2.05b$

--
"scanf is tough" --- programmer Barbie...
	- Al Viro