Sygnwmh gia ta akatalabistika ..

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Jan 8 15:06:01 EET 2003

On Wednesday 08 January 2003 14:29, V13 wrote:
> [...]

 αρκετά "μαγικό"[0] ώστε να μην τολμάω να επιστευτώ το fdisk του

> Nomizo oti ta idia lene kai poloi gia to linux... Aloste an krineis ena
> os apo
 to fdisk toy tote asto :P...

Δεν το κρίνω από το fdisk του, κρίνω το fdisk του. Με έχει δαγκώσει δύο
φορές στο παρελθόν σε ανύποπτη στιγμή.

> Apo pyrina den ta pigene mageytika, alla gia otan dimioyrgithike itan
> aiones
 mprosta (Ypirxe kati allo gia pc poy na ypostirizei threads kai
> real time priorities ?).

Δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείς να με πείσεις, είμαι πεπεισμένος για την
αξία του εδώ και πολλά χρόνια. Από όταν ήμουν μικρό παιδί και είχα τρελαθεί
με το σκάκι του :)

> Min blepeis to oti den proxorise.. An thes na to
> sygkrineis, sygkrine to me dos 7 (win95) h me oti eixes otan ypirxe o
> 2.0..

Δεν είχα τίποτα τέτοιο, γιά τον απλό λόγο ότι pc πρωτομπήκε εδώ μέσα το
καλοκαίρι του 2000. Αυτό βεβαία δεν σημαίνει ότι δεν έχω δεί (καθένα στον
καιρό του) τα win95, win3.1, os/2 ή τον msx όταν _δεν_ υπήρχε uzix :-)

> Ase poy h istoria poy eixe gia GUI htan yperbolika object oriented
> kai poly epektasimi.

The orbs are coming, the orbs are coming!

Και το filesystem, η συμβατότητα με ms* binaries, η σταθερότητα (παραλείπω
διακριτικά τις μαύρες τρύπες).

> p.s. ok den synexizo.. it is dead anyway...

Και σε αυτό αναφερόταν το "θα βάλω os/2 γιά desktop". (αλλά αφού το γύρισα
σε freebsd, πλέον είναι δύσκολο να χρησιμοποιήσω για desktop λειτουργικό
του οποίου ο κώδικας δεν είναι προσβάσιμος με ένα vim /usr/src/what/ever.c)

> p.s.2 Min ksexnas oti einai isos to monadiko os sto opoio den pianane ta
> jolt,
 latierra klp klp otan kykloforisan... An kai fenetai asymanti

--
Use uniform input formats.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)