.procmail rules

Stelios Asmargianakis asmar at medisign.gr
Wed Jan 8 11:40:02 EET 2003

Γεια χαρά

Έχω ένα λογαριασμό σε μια εταιρία hosting και προσπαθώ να σετάρω κάποια rules
μέσω procmail, το πρόβλημα είναι ότι για τον κύριο λογαριασμό (αυτόν που κάνω
login και σαφώς υπάρχει στο passwd) τα φίλτρα δουλεόυν μια χαρά, για όλους
τους υπόλοιπους που φτιάχνω δεν δουλεύουν.
'Οσους νέους λογαριασμούς δημιουργήσω μπαίνουν κάτω απο το
/home/myusername/mail/ και μέσα σε αυτόν το φάκελο υπάρχει μόνο το inbox ,
έχω βάλει και εκεί το .forward & .procmailrc file αλλά τζίφος. Πιθανόν είναι
virtual accounts,
Καμιά λύση;

Ευχαριστώ

--