.procmail rules

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 8 14:27:01 EET 2003

On 2003-01-08 11:41, Stelios Asmargianakis <asmar at medisign.gr> wrote:
> Έχω ένα λογαριασμό σε μια εταιρία hosting και προσπαθώ να σετάρω
> κάποια rules μέσω procmail, το πρόβλημα είναι ότι για τον κύριο
> λογαριασμό (αυτόν που κάνω login και σαφώς υπάρχει στο passwd) τα
> φίλτρα δουλεόυν μια χαρά, για όλους τους υπόλοιπους που φτιάχνω δεν
> δουλεύουν.  'Οσους νέους λογαριασμούς δημιουργήσω μπαίνουν κάτω απο
> το /home/myusername/mail/ και μέσα σε αυτόν το φάκελο υπάρχει μόνο
> το inbox, έχω βάλει και εκεί το .forward & .procmailrc file αλλά
> τζίφος. Πιθανόν είναι virtual accounts, Καμιά λύση;

Το sendmail (αφού έγραψες για .forward υποθέτω ότι Sendmail έχεις) δεν
ψάχνει στο /home/myusername/mail/.forward για το .forward αρχείο αλλά
στο /home/myusername/.forward.  Αντίστοιχα το procmail ψάχνει για το
αρχείο /home/myusername/.procmailrc κι όχι για το αρχείο
/home/myusername/mail/.procmailrc.

Δοκίμασε να μετακινήσεις απλώς τα .forward και .procmailrc έξω από το
$HOME/mail/ directory των χρηστών σου.

- Γιώργος