Προβληματα με τοkde 3.1rc5

V13 v13 at priest.com
Wed Jan 8 02:45:01 EET 2003

On Wednesday 08 January 2003 01:53, ironhell3 wrote:

> Mallon etsi einai ta pragmata.Exeis dikio sta 1,2,3 sou, gia to
> teleftaio den pairnw kai orko isws.Mallon tha kanw update ta binutils
> kai tha kanw compile me gcc3.2.1 (Tsampa tosi wra xameni sto compile, ouf!)

*Isos* an apla baleis ta nea binutils na doylepsei... xoris recompile kai
xoris na xreiasteis (akoma) gcc 3.2...

An kai tora poy to skeytomai tha fas 100000% core dump sto proto c++ prog poy
tha trekseis kai poy tha'nai compiled me gcc 2.95.3 kai linked me c++ lib h
opoia einai compiled me gcc 3.2....

... me alla logia...

an yparxei esto kai mia lib h opoia einai compiled me gcc 3.2 kai einai linked
sto kde to opoio exeis kanei compile me 2.95.3 tote exeis 'problima'....

<<V13>>