ellinika

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 27 23:43:01 EET 2003

On 2003-02-27 22:42, Aleksandros Paleos <apalaios at cs.teiath.gr> wrote:
> kalispera otan stelno ellinika apo to kmail den mporei na ta
> diabasei kanenas allos xristis .... tha mporousate na me
> boithousate?
> --
> Παλαιος Αλεξανδρος
> Φοιτητης ΤΕΙ Πληροφορικης Αθηνας

Ακόμα και σε κονσόλα, με γραμματοσειρά grfixed, και προκαθορισμένο σετ
χαρακτήρων iso-8859-7 στο mutt μου, μια χαρά τα διαβάζω τα ελληνικά
σου εδώ.  Το όνομά σου π.χ. στο τέλος του μηνύματος ήρθε σε πανέμορφα
ελληνικά εδώ.

Αυτός που έχει πρόβλημα να διαβάσει τα (ορθώς, αν με ρωτήσεις) utf-8
μηνύματά σου πρέπει να διορθώσει το mailer του ή να βάλει κανένα
mailer κάπως πιο σύγχρονο.

- Γιώργος