ellinika

Dimitris Kamenopoulos dkamen at otenet.gr
Thu Feb 27 23:24:02 EET 2003

On Thursday 27 February 2003 22:42, Aleksandros Paleos wrote:
> kalispera otan stelno ellinika apo to kmail den mporei na ta diabasei
> kanenas allos xristis .... tha mporousate na me boithousate?
> --
> Παλαιος Αλεξανδρος
> Φοιτητης ΤΕΙ Πληροφορικης Αθηνας

Προσωπικά τα βλέπω μια χαρά, αρκεί να έχω ρυθμίσει τον MUA μου (το KMail στην
προκειμένη περίπτωση) να auto-detect το charset, ή να αντιμετωπίζει το μήνυμά
σου ως utf-8 (που είναι). Μάλλον ο άλλος χρήστης δεν ξέρει πώς να δει
μηνύματα σε utf-8 (ή και δεν μπορεί). Σε αυτήν την περίπτωση, να
χρησιμοποιείς iso-8859-7.