TV-out

DJ Art djart at linux.gr
Sun Feb 9 12:01:33 EET 2003

On Sunday 09 February 2003 11:03, John Katsirintakis wrote:

> Θα ήθελα όμως να γίνει αυτόματα η αναγνωριση
> απο την εγκατάσταση.

Εχμ, όποια κάρτα και να πάρεις, αυτό ξέχνα το. Θα πρέπει να βάλεις το
"χέρι" σου στα αρχεία ρυθμίσεων και να σετάρεις σωστά πρώτα την κάρτα
και μετά το TV-out της.

> Δοκίμασα μια RADEON 7500 ("powered dy ATI") η
> οποία δεν παίζει. κατέβασα και drivers απο το dri project και το
> gatos αλλά τίποτα. κουράστικα και βαρέθηκα.

Τα καλά κόποις κτώνται :)

Κάτι μου λέει πως δεν το πάλεψες όσο θα έπρεπε.

Μάλλον θα πρέπει να περιγράψεις στη λίστα τα βήματα που ακολούθησες για
να την εγκαταστήσεις έτσι ώστε κάποιος να δεί που δεν τα πήγες και τόσο
καλά.

> Μου είπαν ότι η ge-force 2 ειναι μια χαρά αλλά για το TV-out άγνωστο

Ναι, είναι μια χαρά, αλλά ισχύουν όλα τα παραπάνω χωρίς καμία αλλαγή.
ΔΕΝ θα παίξει αυτόματα το tv-out, θα πρέπει να το ρυθμίσεις.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)