TV-out

John Katsirintakis janokary at yahoo.com
Sun Feb 9 11:02:01 EET 2003

Ειμαι νέος στο linux.
έχει πέσει στα χέρια μου μία έκδοση linux η mandrake 9 και θα ήθελα να ρωτήσω
πια καρτα γραφικων μου συστήνετε να αγοράσω η οποία να έχει TV out
ωστε να μπορώ να βλέπω DVD στην τηλεόρασή μου και σε projector.

Δεν με ενδιαφέρουν τόσο τα παιχνίδια και έτσι δεν έχω τεράστιες απαιτήσεις κατα τα άλλα.
Θα ήθελα όμως να γίνει αυτόματα η αναγνωριση απο την εγκατάσταση.
Δοκίμασα μια RADEON 7500 ("powered dy ATI") η οποία δεν παίζει.
κατέβασα και drivers απο το dri project και το gatos αλλά τίποτα.
κουράστικα και βαρέθηκα.

προτιμώ να αγοράσω λοιπόν μία καινούργια.

Μου είπαν ότι η ge-force 2 ειναι μια χαρά αλλά για το TV-out άγνωστο

υπάρχει κάτι που να παίζει σίγουρα?

ευχαριστώ εκ των προτέρων.