KNOPPIX (Debian 3.0) και Ελληνικά

spyros kordonis sgk at hellasnet.gr
Sat Feb 8 00:42:01 EET 2003

Γειά σας,

Έχω ανεβάσει το KNOPPIX (βασικά είναι το Debian Woody) σε ένα Laptop και σε
ένα desktop.
Όλα δουλεύουν ρολόϊ, εκτος απο τα Ελληνικά.
- Ανέβασα (κάνοντας download απο το Internet) τα απαραίτητα i18n packages και
κάποια άλλα σχετικά με τα ελληνικά για debian που βρήκα σε κάποιο site.
- Έκανα install μερικά TrueType fonts (απο το
http://zeus.it.uom.gr/linux/install.html ) και έκανα τις απαραίτητες
ρυθμίσεις στο /etc/X11/XF86Config-4 σχετικά με το keyboard και τις
γραμματοσειρές.
- Έβαλα την εντολή LC_ALL=el_GR στο ~/.bashrc
- Επέλεξα τις TrueType γραμματοσειρές στο KDE (menu > prefenences > look &
feel) κλπ
- Όταν δώσω locale βλεπω ότι οι παράμετροι είναι σωστές
- Βλέπω Ελληνικά και μπορώ να γράψω Ελληνικά κεφαλαία και μικρά ΑΛΛΑ ΔΕΝ
γράφει με τίποτα τα ΤΟΝΟΥΜΕΝΑ γράμματα. Όταν πατήσω ; (για τον τόνο) και μετά
το φωνήεν, δεν τυπώνει τίποτα και ο κέρσορας μένει στην ίδια θέση. Το
πληκτρολόγιο αλλάζει με alt-shift όπως και σε άλλη εγκατάστση με RH 7.3 που
έχω.
- Μια διευκρίνηση ακόμη. Όταν δώσω την εντολή date σε παράθυρο κονσόλας ΔΕΝ
μου δίνει τις πληροφορίες στα ελληνικά όπως κάνει στο RH 7.3 που έχω σε ένα
άλλο PC αλλά τυπώνει "κινέζικα" αυτά που είνια να δώσει στα ελληνικά.

Καμμιά ιδέα για το τι συμβαίνει ή πως να βάλω σωστά Ελληνικά στο Debian ;

ευχαριστώ

Σπύρος