postgres+pgeasy+C

Theodoros Tsokos el99178 at mail.ntua.gr
Mon Feb 3 10:37:01 EET 2003

Kalhmera!
Exo egatesthmenh thn postgres7.3 sto sistima mou (SuSE 8.0) kai doulevei
kanonika. Eipa na valo kai thn pgeasy gia na ftia3o kapoia interfaces pou 8elo
se C me embedded SQL mesa, alla tzifos. Pio analitika:
1) Katevasa thn teleftaia ekdosh ths pgeasy kai thn egatesthsa simfona me tis
odhgies
2) kano compile ena test_file pou logika einai sosto giati to phra etoimo apo
to ergasthrio db ths sxolhs, me thn e3hs entolitsa:

[10:28:11]$ gcc -I/usr/local/pgsql/include -L/usr/local/pgsql/lib -lpq
-lpgeasy -lecpg -lecpg -lssl  koko.c -o koko

Compile ginetai kanonika xoris la8os kai otan to trexo pairno to e3hs:
[10:34:21]$ ./easy
/easy: error while loading shared libraries: libpq.so.2: cannot open shared
object file: No such file or directory

(mou eixe vgalei kai gia thn libpq.so.3 oti den thn vriskei!)
Exo kanei th vivlio8hkh afthn apistefta linked ( :-) ) se diafora merh (!)
mpas kai thn anakalipsei, th stigmh pou exei mpei kanonika sto default dir ths
postgres (/usr/local/pgsql/lib).

Kamia voh8eia? Sta google kai postgres.org den exo vrei kati analogo, oute sta
archive ths listas. Sto doc ths postgres den anaferei ka8olou afto to paketo!
Efxaristo Poly!

--
    Thodoris Tsokos
    el99178 at mail.ntua.gr