postgres+pgeasy+C

Ioannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Mon Feb 3 12:22:01 EET 2003

On Δευ, 2003-02-03 at 10:38, Theodoros Tsokos wrote:
> Kalhmera!
> Exo egatesthmenh thn postgres7.3 sto sistima mou (SuSE 8.0) kai doulevei
>
> [10:28:11]$ gcc -I/usr/local/pgsql/include -L/usr/local/pgsql/lib -lpq
> -lpgeasy -lecpg -lecpg -lssl  koko.c -o koko
>
> Compile ginetai kanonika xoris la8os kai otan to trexo pairno to e3hs:
> [10:34:21]$ ./easy
> /easy: error while loading shared libraries: libpq.so.2: cannot open shared
> object file: No such file or directory
>
> (mou eixe vgalei kai gia thn libpq.so.3 oti den thn vriskei!)

Afou egkatesthses thn postgresql7.3 8a prepei na kaneis link to easy me
thn libpq.so.3. Gia na ginei auto bebaiwsou oti sto /etc/ld.so.conf
yparxei to path opou brisketai h libpq.so.3 (/usr/local/pgsql/lib as
poume) kai tre3e ldconfig -v|grep libpq (gia na deis kai poies libpq
exeis synolika sto systhma sou.

meta 3anakane compile to easy kai me ldd ./easy des me poia libpq to
exeis syndesei.