Re: Gnome εφαρμογές στο KDE (was: Re: keyboard trouble)

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Wed Feb 26 08:44:01 EET 2003

----- Original Message -----
From: "V13" <v13 at priest.com>

> ahem.. *apo*energopoihse to gia na deis an tha boithisei...

Ooops. :-)
Αλλά ούτε αυτό βοηθάει.

Βρήκα ώμος τον λόγο που δεν εμφανίζονται σωστά: το locale.
Το el_GR.UTF-8 (LC_ALL) δεν δείχνει τα ελληνικά μενού σωστά στις Gnome
εφαρμογές, το el_GR παίζει σωστά. Μόνο που στο el_GR τα αρχεία με ελληνικά
ονόματα στα NTFS και FAT32 partitions μου εμφανίζονται λάθος (μοιάζουν με το
πώς εμφανίζονται τα Gnome μενού στο el_GR.UTF-8). Ούτε πιστεύω πως φταίει η
γραμματοσειρά του Gnome, γιατί η ίδια δείχνει σωστά τα μενου με el_GR .

Δεν βλέπω να μπορεί να υπάρχει λύση...
Full circle. Έφτασα εκεί που είχα αρχίσει πρίν ένα μήνα όταν έστησα το πρώτο
linux μού. Φτού!

> <<V13>>

Κώστας