ATI Radeon kai alla polla

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Sun Feb 2 13:38:01 EET 2003

 --- Tom Diamond <thdiaman at inf.uth.gr> έγραψε: > >
Πέρασα απο παρόμοια διαδικασία και εγώ: πήγα σε
> [...]
> όταν βγει). Και αυτό
> που παρατήρησα είναι ότι το σύστημα τρώει τη μνήμη
> σα τρελό. Δηλ. τώρα
> έχω ανοιχτό Netscape συν τους του internet δαίμονες
> και είμαι στα 507ΜΒ
> από τα 512 (πριν την αναβάθμιση είχα 256)

> Ati είχα το ίδιο ακριβώς
> agp_try_unsupported=1
>
> Τσουκ, δεν πιάνει :-(((((( Μετά από άλλο λίγο Google
> search διαπίστωσα
> ότι έπεσα στην περίπτωση : τσιπάκι nForce2 με κάρτα
> γραφικών που δεν
> είναι της nVidia δε δουλεύει σωστά (μιλάμε για linux

Νομίζω οτι την λύση πρέπει να την ψάξεις σε νεότερο
kernel απο αυτόν που διαθέτεις
Αναβάθμισε με νεότερο (αν υπάρχει)
απο την Suse αλλιώς δοκίμασε development kernel.
Όσο αφορά το refresh rate: και εμένα ήταν χαμηλός
όταν χρησιμοποιούσα τους οδηγούς VESA από τα XFree
παρότι τα Χ αναγνώριζαν ακριβώς το μοντέλο του μονιτορ
και της αντίστοιχες παραμέτρους του...
Για την μνήμη έχω την εντύπωση οτι λογο αρχιτεκτονικής
του λινουξ όση και να έχεις αυτή θα καταλαμβάνετε στο
μεγαλύτερο μέρος της.

Νίκος