ATI Radeon kai alla polla

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sun Feb 2 15:41:01 EET 2003

Nikos Charonitakis wrote:
> Νομίζω οτι την λύση πρέπει να την ψάξεις σε νεότερο
> kernel απο αυτόν που διαθέτεις
> Αναβάθμισε με νεότερο (αν υπάρχει)
> απο την Suse αλλιώς δοκίμασε development kernel.

Από ότι κοίταξα δεν έχει φτιαχτεί τίποτα (ούτε καν στους 2.5.x).

> Για την μνήμη έχω την εντύπωση οτι λογο αρχιτεκτονικής
> του λινουξ όση και να έχεις αυτή θα καταλαμβάνετε στο
> μεγαλύτερο μέρος της.

Τελικά δεν τη γλύτωσα. Ξανάκανα κομπάιλ τον κέρνελ, αλλά τουλάχοστον
λύθηκε το πρόβλημα. Η χρήση μνήμης είναι σε κανονικά επίπεδα τώρα.
Μάλλον αυτό έφταιγε ...

--
The man thinks ... the horse thinks ... the sheep thinks ...
the cow thinks ... the dog thinks ...

The fish doesn't think ... the fish is mute, expressionless ...
The fish doesn't think because the fish knows everything ...

- Diamonds are for ever ...