ATI Radeon kai alla polla

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sun Feb 2 12:56:01 EET 2003

> Πέρασα απο παρόμοια διαδικασία και εγώ: πήγα σε p4/sis648+ati 9000 από
> duron/kt133+voodoo 2000
> αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην φορτωνει καθόλου το σύστημα (RH8.0)
> με kernel για athlon (απο την Red hat athlon optimized) οποτε τα
> πράγματα σώθηκαν
> με rescue mode και εγκατάσταση αρχικά ενός 586 kernel και αργότερα μέσω του
> up2date του πιο κατάλληλου 686 2.4.18-19.8.0.

Μπα, το SuSE ανταποκρίθηκε σχετικά καλά. Το μόνο που παρατήρησα είναι
κάτι ψιλοκολλήματα στα X (το ποντίκι αργεί να ανταποκριθεί κ.τ.λ. ::
anyway ευκαιρία να δοκιμάσω να κάνω compile τον 4.3 όταν βγει). Και αυτό
που παρατήρησα είναι ότι το σύστημα τρώει τη μνήμη σα τρελό. Δηλ. τώρα
έχω ανοιχτό Netscape συν τους του internet δαίμονες και είμαι στα 507ΜΒ
από τα 512 (πριν την αναβάθμιση είχα 256)

> * όταν δοκίμασα να εγκαταστήσω τους οδηγούς της Ati είχα το ίδιο ακριβώς
> πρόβλημα
> αλλά το έλυσα με την εντολή insmod agpgart agp_try_unsupported=1

Τσουκ, δεν πιάνει :-(((((( Μετά από άλλο λίγο Google search διαπίστωσα
ότι έπεσα στην περίπτωση : τσιπάκι nForce2 με κάρτα γραφικών που δεν
είναι της nVidia δε δουλεύει σωστά (μιλάμε για linux πάντα).

--
The man thinks ... the horse thinks ... the sheep thinks ...
the cow thinks ... the dog thinks ...

The fish doesn't think ... the fish is mute, expressionless ...
The fish doesn't think because the fish knows everything ...

- Diamonds are for ever ...