ATI Radeon kai alla polla

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Sat Feb 1 22:51:01 EET 2003

> Χαιρετώ,
>
> Μόλις έκανα μια μικρή αναβάθμιση στο συστηματάκι μου και από PIII το γύρισα σε
> Athlon XP. Οπότε γρήγορα γρήγορα προκύπτει το ερώτημα 1 :
> Δεν άλλαξα σκληρούς, χρειάζεται να ξαναεγκαταστήσω τη διανομή μου (SuSE 8.1 Pro)
> από την αρχή; Υποθέτω ότι αφοόυ είναι rpm based δεν θα υπάρχουν αλλαγές (με
> εξαίρεση τα προγράμματα που έκανα μόνος μου compile και ίσως είναι optimized για
> PIII - π.χ. mplayer)

Πέρασα απο παρόμοια διαδικασία και εγώ: πήγα σε p4/sis648+ati 9000 από
duron/kt133+voodoo 2000
αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην φορτωνει καθόλου το σύστημα (RH8.0)
με kernel για athlon (απο την Red hat athlon optimized) οποτε τα
πράγματα σώθηκαν
με rescue mode και εγκατάσταση αρχικά ενός 586 kernel και αργότερα μέσω του
up2date του πιο κατάλληλου 686 2.4.18-19.8.0.
Μετά απο αυτό όλα πήγαιναν ρολόϊ εκτός *

> Επίσης, είχα κάποια προβλήματα με την κάρτα γραφικών. Έχω τη Radeon 9500,
> κατέβασα τους drivers που δίνει η ίδια η εταιρεία, τους εγκατέστησα κανονικά
> αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω τα Χ. Τα errors είναι (περίπου) :
> ---------------------
> [agp] unable to acquire AGP
> error "xf86_ENODEV"
> cannot init AGP
> ----------------------

* όταν δοκίμασα να εγκαταστήσω τους οδηγούς της Ati είχα το ίδιο ακριβώς
πρόβλημα
αλλά το έλυσα με την εντολή insmod agpgart agp_try_unsupported=1
τώρα δουλεύουν οι οδηγοί τις Ati και για να μην έχω το ίδιο πρόβλημα σε
κάθε εκκίνηση
πρόσθεσα αυτήν την γραμμή στο /etc/rc.d/rc.local
Επίσης χρειάστηκαν καί κάποιες διορθώσεις στο XF86Config σχετικά με
fontpaths
keyboard και mouse.
Όμως η καρτούλα της Ati μου παρουσίαζε άλλα προβλήματα (πολυ εντονα στα
windows
  σε μικρο βαθμό στο linux) όπως display corruption
icons corruption images corruption και την επέστρεψα για έλεγχο...
Τώρα δουλευω με την θρυλική Matrox Mystique.
Αυτά έχουν οι αναβαθμίσεις ...

Νίκος