Re: Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι In ternet Explorer!

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Dec 11 00:49:17 EET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Thanos Kyritsis wrote:

> Εδώ νομίζω γίνεσαι λίγο σκληρός, οπότε σίγουρα θα σου πούνε για αδύνατο αίτημα.

 Μα ΑΥΤΗ ειναι η ουσια του πραγματος, να ειναι οι σελιδες συμφωνα με τα
διεθνη standards (w3c). Είναι χρεος δικο μας να φτιαξουμε τους browser να
ακολουθουν τα προτυπα και οχι τις σελιδες να ακολουθουν τους browsers.

> Ναι μεν κι εγώ συμφωνώ ότι όλες οι σελίδες θα έπρεπε να είναι valitated, αλλά
> αυτό είναι και λίγο ουτοπικό ταυτόχρονα.

 Με τη δικια σου λογικη οτι το σημαντικο ειναι να παιζουν στους 1-2
browser που δοκιμαζουμε σαφως και ειναι ουτοπικο να ειναι ολες w3c
validated.

> Το αν είναι ή όχι valitated μια σελίδα δεν κρίνει πάντοντε αν η σελίδα είναι
> συμβατή με τους browsers όλων των λειτουργικών ή όχι. Και μερικές φορές είναι
> πραγματικά bitch να διορθώσεις μια (κακογραμμένη) σελίδα.

 Το θεμα δεν ειναι η συμβατοτητα με ολους τους browsers. Οι σελιδες θα
πρεπει να στοχευουν στη συμβατοτητα με το w3c, οπου εκει στοχευουν και οι
browsers. Το να φτιαξεις εσυ αυτη τη στιγμη μια σελιδα που να παιζει στους
5-6 ποιο γνωστους browsers και να μην ακολουθει τα standards το μονο που
καταφερνεις ειναι να βρεθεις εκτεθειμενος καποια στιγμη στο μελλον που οι
browsers θα εχουν πλησιασει ποιο πολυ στο standard.
 Πιστευω πως το καλυτερο ειναι να σχεδιασεις τη σελιδα σου συμφωνα με οσα
λεει το w3c, απλως λαμβανοντας υποψην την υποστηριξη που εχουν οι browsers
για το καθε τι και πιθανων κανοντας μικρα work-arounds για μερικους
browsers. Σε καθε περιπτωση ομως δεν πρεπει να ξεφευγεις απο τον σκοπο σου
που ειναι η συμβατοτητα με w3c. Ασε τους browsers να γινουν συμβατοι με
σενα δηλαδη.

> Και για να μην πάμε και πολύ μακριά, πέρνα το http://www.hellug.gr από validator
> και μετά το ξανασυζητάμε :(

 Το οτι ειναι δυσκολο δε σημαινει οτι δεν πρεπει να γινει, αλλα το
σημαντικο ειναι οι καινουργιες σελιδες και οι σελιδες που προσφερουν
υπηρεσιες (e-goverment και web-banking κυριως...).

PS. Τοσο δυσκολο ειναι να συνηθισει ο κοσμος να δουλευει με το spec και το
tidy -e διπλα του και ο browser να ειναι απλως ενα extra οπτικο βοηθημα?