Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι In ternet Explorer!

DJ Art djart at linux.gr
Thu Dec 11 16:47:10 EET 2003

On Thursday 11 December 2003 00:49, Steve Stavropoulos wrote:
>  Το οτι ειναι δυσκολο δε σημαινει οτι δεν πρεπει να γινει, αλλα το
> σημαντικο ειναι οι καινουργιες σελιδες και οι σελιδες που προσφερουν
> υπηρεσιες (e-goverment και web-banking κυριως...).
>
> PS. Τοσο δυσκολο ειναι να συνηθισει ο κοσμος να δουλευει με το spec
> και το tidy -e διπλα του και ο browser να ειναι απλως ενα extra
> οπτικο βοηθημα?

Μα δε με κατάλαβες. Δεν αμφισβητώ τα standards, ούτε τον τρόπο συγγραφής
που περιγράφεις και που είναι σωστός, ούτε προσπαθώ να πώ ότι είναι
καλύτερο να υποστηρίζονται 2 browsers και από εκεί και πέρα τίποτα.

Εννοώ ότι όταν θα πάς σε κάποιον να του πείς "πρέπει να ακολουθήσεις τον
standard τρόπο", θα γυρίσει και θα σου πεί τα πάγια επιχειρήματα που
ήδη έχει και ακολουθεί αυτή τη στιγμή.

Κοινώς, δε νομίζω ότι π.χ. η Alpha Bank δε χρησιμοποιεί τα standards
επειδή απλά δεν θέλει να τα ακολουθήσει ή επειδή τα αγνοεί ή επειδή τα
"παίρνει" από την MS, αλλά επειδή οι ας πούμε developers επιλέξανε να
μην ακολουθήσουν το W3C για κάποιους Χ συγκεκριμένους λόγους και αυτό
πλέον είναι πάγια πολιτική τους.

Αυτό που μάλλον πρέπει να γίνει είναι να ερευνηθεί ποιοί θα μπορούσαν να
είναι αυτοί οι Χ λόγοι ώστε να προβλεφθούν μέσα σε αυτήν την
επιστολή-διαμαρτυρία. Χωρίς αυτό είμαστε και πάλι ένα βήμα πίσω. Μαζί
με αυτό θα είμαστε ένα βήμα μπροστά. Απλά πράγματα.

Και ναι, είτε μπορούμε να βγούμε σαν υπερόπτες να ονομάσουμε τους πάντες
γιδοβοσκούς και να βγάλουμε μαύρες λίστες και κολοκύθια τούμπανα, είτε
μπορούμε να τους θεωρήσουμε "developers", να μην φερθούμε ακραία, αλλά
να μας θεωρήσουν σοβαρούς και να τους χώσουμε τα επιχειρήματα στη
μούρη.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?