Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Dec 10 13:56:00 EET 2003

Thanos Kyritsis wrote:
> Εδώ νομίζω γίνεσαι λίγο σκληρός, οπότε σίγουρα θα σου πούνε για αδύνατο αίτημα.

Ναι, γνωρίζω ότι είναι υπερβολικό. Τι ζητάμε όμως;

"Εμείς ο σύλλογος ζητάμε οι σελίδες σας να φαίνονται καλά με τον opera,
mozilla, konqueror"

Σου φαίνεται αυτό για σοβαρό αίτημα; Αν όμως τους παρουσιάσουμε κάποιο
πρότυπο, θα έχουμε κάπου να στηριχτούμε.

Εκτός βέβαια και αν υπάρχει κάποιο πιο χαλάρο πρότυπο, ακόμα και από το
transitional...

Δεν στέκει να κάνουμε σαματά αν δεν έχουμε κάποιο πρότυπο. Ακόμα και αν
το site του hellug.gr είναι άθλιο. Ελπίζω να διορθωθεί σύντομα και αυτό,
έχουν πάρει στον δρόμο τους πολλά πράγματα...

- Γιάννης Στοΐλης