SuSE 9.0 Problems

marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Wed Dec 10 23:38:23 EET 2003

Είναι από φίλο της λίστας. Οπότε δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Απλά το 8.2 πετούσε σε σχέση με το 9.0. Π.χ. το YAST θέλει γύρω στα30 δευτ για να ανοίξει, ενώ το SuSE Help Center γύρω στο 1 λεπτό!.Το KDE μετά το log on, καμιά φορά θέλει κανα 2λεπτο.Θα ξαναδώ αν φορώνει κανά service παραπάνω και δεν το έχω δει.

On Wednesday 10 December 2003 22:38, you wrote:> On Wed, 2003-12-10 at 16:39, marios wrote:> > Χαιρετώ την λίστα,Θα ήθελα κάποια σχόλια όσον αφορά το SuSE 9.0. Δεν ξέρω> > για εσάς, αλλά εμένα μου φαίνεται κάπως αργό σε σχέση με το 8.2. Π.χ το> > KDE θέλει αρκετή ώρα να ανοίξει, και αρκετές εφαρμογές crushαρουν προτού> > καν ανοίξουν, όπως το karchive, kcommander3 κτλ. Δεν έχω πειράλει τίποτα> > διαφορετικό από ότι στο 8.2, απλά γενικά μου φαίνεται πιο αργό και πιο> > ασταθές.Εσείς τι λέτε?Μάριος>> Kalispera se olous,>> Ta cd pou exeis einai agorasmena? Apo filo? h apo file sharing? Iparxi> periptwsi na einai trojaned/corrupted.> To lew giati eixa paromia embiria me tin idia dianomi,> den prolavena na anikso ton konqueror kai opio programa ton> xrisimopiouse ekline ana 2 lepta, ta XFree klinane mona tous sta kala> kathoumena, ki alla polla.>> Kali sinexia.