SuSE 9.0 Problems

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Dec 11 07:22:25 EET 2003

marios wrote:
 > Είναι από φίλο της λίστας. Οπότε δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Απλά το 8.2
 > πετούσε σε σχέση με το 9.0. Π.χ. το YAST θέλει γύρω στα30 δευτ για να
 > ανοίξει, ενώ το SuSE Help Center γύρω στο 1 λεπτό!.Το KDE μετά το log
 > on, καμιά φορά θέλει κανα 2λεπτο.Θα ξαναδώ αν φορώνει κανά service
 > παραπάνω και δεν το έχω δει.

Επιμένω ότι δεν φταίει αυτό. Όσοι έχουν Suse, ξέρουν ότι όταν ανοίγεις
την προσθαφαίρεση προγραμματων(add/remove programs) το yast κολάει για
τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα, λόγω της καταμέτρησης που κάνει στα
εγκατεστημένα πακέτα. Ε, από το 9.0 εμένα μου ανοίγει απευθείας.

Ίσως με την αναβάθμιση να παίχτηκε κάτι με το DMA των δίσκων.

Ας γράψει αυτο σε command line:

hdparm -d1 /dev/hda

Αν βγάλει 0, αυτό είναι το πρόβλημά του.

- Γιάννης Στοΐλης