Re: Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι In ternet Explorer!

Thanos Kyritsis djart at hellug.gr
Wed Dec 10 14:02:55 EET 2003

Quoting Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr>:

> 2) Συμβατότητα με κάποιο από τα ορισμένα HTML Specifications. Κάτι που
> έστω να περνάει από τον έλεγχο του validator(http://validator.w3.org/)

Εδώ νομίζω γίνεσαι λίγο σκληρός, οπότε σίγουρα θα σου πούνε για αδύνατο αίτημα.

Ναι μεν κι εγώ συμφωνώ ότι όλες οι σελίδες θα έπρεπε να είναι valitated, αλλά
αυτό είναι και λίγο ουτοπικό ταυτόχρονα.

Το αν είναι ή όχι valitated μια σελίδα δεν κρίνει πάντοντε αν η σελίδα είναι
συμβατή με τους browsers όλων των λειτουργικών ή όχι. Και μερικές φορές είναι
πραγματικά bitch να διορθώσεις μια (κακογραμμένη) σελίδα.

Και για να μην πάμε και πολύ μακριά, πέρνα το http://www.hellug.gr από validator
και μετά το ξανασυζητάμε :(

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering