λύση για τα fonts σε gtk;

DJ Art djart at linux.gr
Wed Apr 23 13:10:01 EEST 2003

On Wednesday 23 April 2003 12:30, Konstantinos Georgokitsos wrote:

> Μια που τώρα κατάφερα να το εγκαταστήσω, και όντως έμαθα κάποια
> πράγματα (thx to everyone!) σκέφτομαι σοβαρά να κάνω reinstall.

Μην το κάνεις. Δεν έχεις να κερδίσεις κάτι. (μόνο θα χάσεις [χρόνο και
κόπο]). Ούτε πρόκειται να αλλάξει κάτι (πάλι configuration θα
χρειαστούνε, όπως και τώρα).

> Να,
> έχω και αυτό το προβληματάκι με τα gtk προγράμματα, που δεν βλέπουν
> όλα τα fonts.

Ποιά gtk προγράμματα δεν βλέπουν όλα τα fonts ?? Με τί έκδοση gtk είναι
compiled αυτά τα προγράμματα ?? gtk 1 ή gtk 2 ??

το σύστημά σου(=qt/gtk2) ποιόν τρόπο χρησιμοποιεί για να απεικονίσει τα
fonts ?? (τον παλιό xft1 τρόπο ή xft2/fontconfig?). Τί έκδοση Xfree86
έχεις ?

τί έκδοση freetype έχεις εγκατεστημένη και τί έκδοση fontconfig ??

όλα αυτά φτιάχνονται με ρυθμίσεις, το re-installation δεν πρόκειται να
σου αποφέρει κάτι επιπρόσθετο (εκτός αν θές να αλλάξεις και διανομή
ταυτόχρονα). Εγώ θα πρότεινα να επενδύσεις το χρόνο σου σε μερικά
downloads (αν χρειαστεί) και σε μερικά re-compilations έτσι ώστε να
φέρεις το σύστημα στα μέτρα σου.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?