λύση για τα fonts σε gtk;

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Thu Apr 24 10:36:01 EEST 2003

On Wednesday 23 April 2003 13:12, DJ Art wrote:
> Ποιά gtk προγράμματα δεν βλέπουν όλα τα fonts ?? Με τί έκδοση gtk είναι
> compiled αυτά τα προγράμματα ?? gtk 1 ή gtk 2 ??

Πρώτον, το σύστημα είναι SuSE 8.1  με αναβάθμισή σε KDE 3.1.1.

Πως μπορώ να καταλάβω αν ένα πρόγραμμα είναι gtk 1 ή gtk 2;
Πρώτο και πιο προβληματικό είναι το Gimp, γιατί έχει ελληνικά μενού το (έχω
LC_ALL=el_GR.UTF8 για άλλους λόγους), αλλά δεν βλέπει κάποιο TTF-font για το
UTF8. Τα άλλα δεν ξέρω σίγουρα αν είναι gtk: Mozilla, Grip, Ethereal,
LinNeighborhood, Xine, Xmms.

> το σύστημά σου(=qt/gtk2) ποιόν τρόπο χρησιμοποιεί για να απεικονίσει τα
> fonts ?? (τον παλιό xft1 τρόπο ή xft2/fontconfig?).

Πως μπορώ να το καταλάβω αυτό;

>Τι έκδοση Xfree86
> έχεις ?

XFree86 είναι version 4.2.0

> τί έκδοση freetype έχεις εγκατεστημένη και τί έκδοση fontconfig ??

freetype 1.3.1 (rpm -qi), και fontconfig δεν φαίνετε να έχω. Κατέβασα το
fontconfig 2.1.19,  και το ./configure  μου λέει

checking for freetype-config... no
configure: error: You must have freetype installed; see
http://www.freetype.org/

φωνάζει και αλλού, αλλά εκεί κολλάει.

> όλα αυτά φτιάχνονται με ρυθμίσεις, το re-installation δεν πρόκειται να
> σου αποφέρει κάτι επιπρόσθετο (εκτός αν θές να αλλάξεις και διανομή
> ταυτόχρονα). Εγώ θα πρότεινα να επενδύσεις το χρόνο σου σε μερικά
> downloads (αν χρειαστεί) και σε μερικά re-compilations έτσι ώστε να
> φέρεις το σύστημα στα μέτρα σου.

OK. Θα μάθω σίγουρα και κάποια πράγματα στην πορεία. Κάτι δεν πάει καλά, όπως
φαίνετε και πιο πάνω.

> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

Κώστας