λύση για τα fonts σε gtk;

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Wed Apr 23 12:26:01 EEST 2003

On Tuesday 22 April 2003 09:04, Giorgos Keramidas wrote:

> Το esd είναι sound daemon.  Επειδή σε κάποια Unix (σε όλα;) δεν μπορούν
> να ανοίξουν πολλά προγράμματα ταυτόχρονα το /dev/audio και άλλα sound
> devices, το esd τα ανοίγει μια φορά και κάνει multiplex τις αιτήσεις από
> όλα τα άλλα προγράμματα, αν θυμάμαι καλά από το help του.

> Το db1 είναι μάλλον το db-1.x και είναι μια μορφή βάσης δεδομένων.  Δεν
> έχει πολύ σχέση με το ESD.  Κάτι άλλο σου λείπει.
>
> Από ότι κατάλαβα, έχεις παίξει κάπως με τα gnome πακέτα και διάλυσες τα
> dependencies τους.  Μήπως είναι πιο απλό να κάνεις ένα uninstall στα
> [...]

Μια που τώρα κατάφερα να το εγκαταστήσω, και όντως έμαθα κάποια πράγματα (thx
to everyone!) σκέφτομαι σοβαρά να κάνω reinstall. Να, έχω και αυτό το
προβληματάκι με τα gtk προγράμματα, που δεν βλέπουν όλα τα fonts. Το θέμα
είναι όμως, ότι έχω εγκαταστήσει αρκετά προγραμματάκια που δεν είναι στο DVD
του SuSE 8.1, και φοβάμαι, μη σπάσω κάτι. Προφανώς θα πρέπει να βγάλω όλα τα
βασικά πακέτα του Gnome για κάτι τέτοιο...

Κώστας