λύση για τα fonts σε gtk;

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 22 18:12:01 EEST 2003

On 2003-04-22 08:07, Konstantinos Georgokitsos <kgeorgokitsos at nomioan.gr> wrote:

> OK. Του πέταξα κάποια gnom-devel και τώρα κάνει ./configure, κολλάει
> όμως στο make, γιατί
> /usr/lib/gcc-lib/i486-suse-linux/3.2/../../../../i486-suse-linux/bin/ld: cannot find -lesd

Το esd είναι sound daemon.  Επειδή σε κάποια Unix (σε όλα;) δεν μπορούν
να ανοίξουν πολλά προγράμματα ταυτόχρονα το /dev/audio και άλλα sound
devices, το esd τα ανοίγει μια φορά και κάνει multiplex τις αιτήσεις από
όλα τα άλλα προγράμματα, αν θυμάμαι καλά από το help του.

> Στο readme αναφέρει libraries για db1, μήπως το esd είναι εκεί; αλλά
> στα packages μου δεν βλέπω κάποιο db1.

Το db1 είναι μάλλον το db-1.x και είναι μια μορφή βάσης δεδομένων.  Δεν
έχει πολύ σχέση με το ESD.  Κάτι άλλο σου λείπει.

Από ότι κατάλαβα, έχεις παίξει κάπως με τα gnome πακέτα και διάλυσες τα
dependencies τους.  Μήπως είναι πιο απλό να κάνεις ένα uninstall στα
πακέτα και να τα περάσεις πάλι; Φυσικά το να κάνεις recover βήμα-βήμα
έχει την πλάκα του και μάλλον θα μάθεις ένα κάρο πράγματα... αλλά αν
βαρεθείς κάποια στιγμή να διορθώνεις depedency προβλήματα σκέψου και το
reinstall σαν εναλλακτική λύση :)