SuSE 8.2 Ellinika

fateswarm admin at www0.org
Sat Apr 19 12:00:02 EEST 2003

On Sat, Apr 19, 2003 at 09:37:31AM +0200, Alexandros Droseltis wrote:
> Γεια χαρα σε ολους
>
> Εγκατεστησα το Ζουζε 8.2 και εχω καποια προβληματα με τα
> ελληνικα. Εψαξα στο αρχειο της λιστας, στις οδηγιες του Ντι
> Τζει και αλλου, αλλα δυστυχως δε σταθηκα τυχερος. Τα
> προβληματα ειναι τα εξης (χρησιμοποιω μονο ΚΔΕ):
>
> 	1. Δε μπαινει η οξεια. Δηλαδη, οξεια+φωνηεν=φωνηεν.
> 	   Η παραλλαγη του ελληνικου πληκτρολογιου οπως την
> 	   εχω καθορισει απο το εφαρμογιδιο του ΚΔΕ ειναι
> 	   «βασικη». Δοκιμασα και extended αλλα χωρις
> 	   αποτελεσμα.
>
> 	2. Δε λειτουργει η στιγμιαια αλλαγη πληκτρολογιου.
> 	   Πριν (Ζουζε 8.0) το δεξι Αλτ αλλαζε το
> [...]

Στα αρκάιβς της ελ τζι γιου 8α βρείς πολλές λεπτομέρειες.

στο 1. μάλλον η απάντηση είναι ότι δεν έχεις σωστό λοκέιλ

Δοκιμάζεις αρχικά αν δουλεύει σωστά κάνοντας `export LANG=el_GR' πριν
ξεκινήσεις Χ και μετά βρίσκεις πως γίνεται στα8ερός ο ορισμός του λοκέιλ
στο Ζούζε.

στο 2. θα χρειαστεί αλλαγές το εξ φρι ογδονταέξη κονφίγκ φάιλ
(/etc/X11/XFConfig-4)

π.χ.

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "keyboard"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "gb+el"
        Option          "XkbOptions"    "grp:toggle"
EndSection

Αυτό σε X 4.2 θα αλλάζει από βρετανικό σε ελληνικό με το Αλτ κουμπί.

το 3. στην ίδια κατηγορία με το 2.