SuSE 8.2 Ellinika

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sat Apr 19 12:56:01 EEST 2003

Alexandros Droseltis wrote:
> Γεια χαρα σε ολους
>
> Εγκατεστησα το Ζουζε 8.2 και εχω καποια προβληματα με τα
> ελληνικα. Εψαξα στο αρχειο της λιστας, στις οδηγιες του Ντι
> Τζει και αλλου, αλλα δυστυχως δε σταθηκα τυχερος. Τα
> προβληματα ειναι τα εξης (χρησιμοποιω μονο ΚΔΕ):
>
> 	1. Δε μπαινει η οξεια. Δηλαδη, οξεια+φωνηεν=φωνηεν.
> 	   Η παραλλαγη του ελληνικου πληκτρολογιου οπως την
> 	   εχω καθορισει απο το εφαρμογιδιο του ΚΔΕ ειναι
> 	   «βασικη». Δοκιμασα και extended αλλα χωρις
> 	   αποτελεσμα.
>
> 	2. Δε λειτουργει η στιγμιαια αλλαγη πληκτρολογιου.
> 	   Πριν (Ζουζε 8.0) το δεξι Αλτ αλλαζε το
> [...]

Όπα τεράστιε, που το βρήκες το SuSE 8.2 - εδώ (Βόλος) δεν το έχουν φέρει
ακόμη ...
Όσο για τα ελληνικά, από τη δικιά μου - μικρή - πείρα (kde 3.1.1, XFree
4.3.0) φτιάξε τα locales σου και παράτα το kxkbrc (ήτοι το appletάκι του
KDE) και άσε μονο του το xkbrc (plain XFree stuff) να κάνει τη δουλειά
του. Με άλλα λόγια άσε το KControlCenter στην ησυχία του και πείραξε
μόνο το XF86Config.

Tom.

--
echo "Knock, knock, anyone inside?" > /dev/mind
brains : I/O error : request timed out