SuSE 8.2 Ellinika

Alexandros Droseltis alexandros.droseltis at gmx.de
Sat Apr 19 10:33:01 EEST 2003

Γεια χαρα σε ολους

Εγκατεστησα το Ζουζε 8.2 και εχω καποια προβληματα με τα
ελληνικα. Εψαξα στο αρχειο της λιστας, στις οδηγιες του Ντι
Τζει και αλλου, αλλα δυστυχως δε σταθηκα τυχερος. Τα
προβληματα ειναι τα εξης (χρησιμοποιω μονο ΚΔΕ):

	1. Δε μπαινει η οξεια. Δηλαδη, οξεια+φωνηεν=φωνηεν.
	   Η παραλλαγη του ελληνικου πληκτρολογιου οπως την
	   εχω καθορισει απο το εφαρμογιδιο του ΚΔΕ ειναι
	   «βασικη». Δοκιμασα και extended αλλα χωρις
	   αποτελεσμα.

	2. Δε λειτουργει η στιγμιαια αλλαγη πληκτρολογιου.
	   Πριν (Ζουζε 8.0) το δεξι Αλτ αλλαζε το
	   πληκτρολογιο σε αγγλικο (ΗΠΑ), τωρα ο συνδυασμος
	   (Δεξι Αλτ)+γραμμα=(καμπανακι συστηματος).

	3. Στο 8.0 το πληκτρολογιο αλλαζε απο γερμανικο σε
	   ελληνικο και αντιστροφως με το συνδυασμο
	   Ctrl+Alt+K. Τωρα με αυτον αλλαζει απο γερμανικο
	   σε ελληνικο αλλα οχι αντιστροφως.

Θα ημουν ευγνωμων για καθε βοηθεια.

Αλεξανδρος