Περί Mozilla (Fonts/Plugins)

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sat Apr 12 16:00:02 EEST 2003

Ρε γίγαντα, γιατί πήρα το mail σου τρεις φορές;;

> [...]
> και System Default, για όλα τα πεδία (Serif, Sans, Cursive, Fantasy,
> Monospace). Σκέφτηκα ότι ίσως αυτό να έχει να κάνει με το gtk και το
> gnome, μιας και ο Mozilla μοιράζεται από δαύτα. Είναι επίσης και το ότι το
> Gnome 2.2 έχει διαφορετικό τρόπο για να του γνωστοποιούνται οι
> γραμματοσειρές (από το fonts.conf του fontconfig). Σημειώνω ότι από το
> Gnome 2.2 όλες οι γραμματοσειρές μου είναι διαθέσιμες (συμπεριλαμβανομένων
> και microsoftικών, κτλ). Το πρόβλημα δε, είναι ότι έχω την ίδια (σχεδόν
> απαίσια) γραμματοσειρά σε όλες τις σελίδες, τα menu του Mozilla, κτλ.

Από ότι διάβασα σε προηγούμενο thread (ψάξε κάπου στο Μάρτιο) είναι
πρόβλημα του fontconfig το οποίο λύνεται - θα λυθεί με την καινούρια
έκδοση (του fontconfig).

>   Το άλλο θέμα σχετίζεται με την Java. Έβαλα από το extra το πακέτο για
> την Java που περιέχει και το plugin για τον mozilla. Το πρόβλημα είναι ότι
> όταν αρχίζει ο mozilla μου βγάζει κάτι unresolved symbols και κατόπιν δεν
> είναι διαθέσιμο το plugin. Μήπως έχετε καμιά ιδέα;

Φταίει η κυρία SUN που δεν ακολουθεί τις καινούριες εκδόσεις του
mozilla. Η λύση είναι να κατεβάσεις τη JRE της Blackdown (δίνει δύο
αρχεία - διάλεξε αυτό που είναι compiled με gcc 3.1) και να
χρησιμοποιήσεις το plugin από εκεί.

--
echo "Knock, knock, anyone inside?" > /dev/mind
brains : I/O error : request timed out