Περί Mozilla (Fonts/Plugins)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Apr 13 01:59:01 EEST 2003

On 2003-04-12 16:02, Tom Diamond <thdiaman at inf.uth.gr> wrote:

> Από ότι διάβασα σε προηγούμενο thread (ψάξε κάπου στο Μάρτιο) είναι
> πρόβλημα του fontconfig το οποίο λύνεται - θα λυθεί με την καινούρια
> έκδοση (του fontconfig).

True.  Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ σε FreeBSD με τα XFree 4.3.x, το
mozilla 1.2.1, και ένα παλιότερο fontconfig.  Με το fontconfig-2.1.92
τώρα παίζει μια χαρά το σύμπαν [μέχρι να βρεθεί κι άλλο bug σε κάποιο
άλλο πρόγραμμα :P].  Σήμερα έβαλα και το mozilla 1.3 και εξακολουθεί να
παίζει χωρίς εκπλήξεις με τα ελληνικά fonts.