Περί Mozilla (Fonts/Plugins)

drcypher drcypher at mail.ntua.gr
Sat Apr 12 13:46:12 EEST 2003

Χαίρετε,

  τελευταία προχώρησα στην αναβάθμιση από Slack 8.1 σε 9.0. Για όσους
έχουν ασχοληθεί θα είναι γνωστό ότι υπάρχει μια αλλαγή στον τομέα του
γραφικού περιβάλλοντος: Το Gnome 1.4 αφαιρέθηκε και παραχώρησε τη θέση
του στο GNOME 2.2.

  Με την εγκατάσταση του νέου Slack, έβαλα και τον Mozilla 1.3. Το
πρόβλημα είναι το εξής: Στις ρυθμίσεις γραμματοσειρών, ενώ για το Western,
το Unicode και το User Defined είναι όλες οι γραμματοσειρές μου
διαθέσιμες, για το Greek (και για τα υπόλοιπα, αλλά το Greek μας
ενδιαφέρει εν προκειμένω) έχω μόνο τις επιλογές Serif, FreeMono, FreeSerif
και System Default, για όλα τα πεδία (Serif, Sans, Cursive, Fantasy,
Monospace). Σκέφτηκα ότι ίσως αυτό να έχει να κάνει με το gtk και το
gnome, μιας και ο Mozilla μοιράζεται από δαύτα. Είναι επίσης και το ότι το
Gnome 2.2 έχει διαφορετικό τρόπο για να του γνωστοποιούνται οι
γραμματοσειρές (από το fonts.conf του fontconfig). Σημειώνω ότι από το
Gnome 2.2 όλες οι γραμματοσειρές μου είναι διαθέσιμες (συμπεριλαμβανομένων
και microsoftικών, κτλ). Το πρόβλημα δε, είναι ότι έχω την ίδια (σχεδόν
απαίσια) γραμματοσειρά σε όλες τις σελίδες, τα menu του Mozilla, κτλ.

  Το άλλο θέμα σχετίζεται με την Java. Έβαλα από το extra το πακέτο για
την Java που περιέχει και το plugin για τον mozilla. Το πρόβλημα είναι ότι
όταν αρχίζει ο mozilla μου βγάζει κάτι unresolved symbols και κατόπιν δεν
είναι διαθέσιμο το plugin. Μήπως έχετε καμιά ιδέα;

  Ευχαριστώ

--
Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών / Ε.Μ.Π.