"Getting ready for the Desktop issue #321" (was: Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?)

fateswarm admin at www0.org
Sat Apr 5 00:38:01 EEST 2003

On Fri, Apr 04, 2003 at 02:50:33PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:
> [...]
> παίξεις τον δικηγόρο των Windows παρόλο που είναι γνωστό ότι
> χρησιμοποιείς και Linux, μην απαντάς...  δεν έχω πρόβλημα.  Αλλά όταν
> γράφεις κάτι όπως "exoun dwsei ola ta lefta sto na kanoun ena
> leitourgiko pou exei para8irakia. me ta xronia eftase [to leitourgiko]
> se ena epipedo sta8erotitas se auto to tomea pou ksepernaei kata polu ta
> unix leitourgika" σε μια λίστα που τα archives της μπορεί να διαβάσει
> κόσμος για να κάνει μια εκτίμηση του Linux σαν λειτουργικό περιβάλλον θα
> πρέπει να είσαι έτοιμος να αποδείξεις με νούμερα την τρομερή σταθερότητα

Koitakse, einai gegonos. :-)

de ksero esy, 2-3 alloi, merika newbies ti lene, alla de xriazonte
noumera, einai 8ema prosopikhs empeirias se windows kai linux. ti
noumera mou les, ksero ti blepo, kai kseroun ti blepoun tosoi alloi
eksupnoi unix users pou de kribonte piso apo to daxtulo tous.

> Αλλιώς φοβάμαι πως άμεσα ή έμμεσα κάποια στιγμή αυτά που
> γράφεις μπορεί να βλάψουν ανεπανόρθωτα την ανάπτυξη του Linux κι ας λες
> πως είσαι αισιόδοξος.

Me to na kribomaste sa tis strou8okamulous mesa sth ammo, de nomizo na
einai kalutero "gia tin anaptuksh!".

> Πριν κάποιος με κατηγορήσει για Μακιαβελιστή που πάει να φιμώσει τους
> χρήστες των Windows και απαγορεύει την ελεύθεση γνώμη τους,

Mh bazeis stratopeda please. Ypoti8etai edo eimaste oloi linux
users. Ypoti8etai merikoi apo mas anoigoun ta matia tous, blepoun ti den
einai "teleio" sto linux kai blepoun ti einai kalutero se windows.

To na prospa8oume na apodiksoume  poso teleio einai kati xwris na
einai, einai mia apo tis apotelesmatikoteres katastrofes pou mporoume
na tou kanoume.

> να τονίσω
> πως δεν έχω αντίρρηση σε επιχειρήματα υπέρ των Windows και πολλά από
> αυτά που γράφω προσπαθώ να είναι κάπως αντικειμενικά (βλ. αναφορά στην
> σοβαρή δουλειά που έχουν κάνει σε ορισμένα σημεία της αισθητικής τους τα
> Windows).  Αλλά μερικές φορές, κάποια πράγματα είναι απλά υπερβολές.

Koita, an 8es noumera, perna ston epomeno. Ego, noumera, DEN mporw na
sou dwsw parapano. Alla trust me, 8a breis noumera an to psakseis.

>       Είναι κάπως άσχετο το συγκεκριμένο είδος από desktop που βρίσκεται
>       από κάτω με το τι ακριβώς κάνει ένα τέτοιο πρόγραμμα, αφού πολύ
>       λίγο σχέση έχει το "desktop" με το interface ή την σταθερότητα του
>       maya, του blender, και του 3d-studio (για παράδειγμα).

Nai; Edo kanoume aman na baloume tous gpl drivers ths radeon kai mou les
oti den exei sxesh;

Edo mh ksexnas oti den einai 8ema pos merikoi apo sas pou exete
spoudasei plhroforikh, exete asxoli8ei me programmatismo toulaxiston
arketa 8a ta kataferete, edo milame gia to sunolo pou asxolitai.

Ego, DEN 8a katsw na kanw epanaprogrammatismo ths mesa, dri, tou driver
mou, kai tou idiou tou blender an kati paei straba, upoti8etai to 8elo
eukola na douleuei.

> [...]

> γράψω σε ένα κείμενο που δουλεύω και ακόμα δεν το έχω τελειώσει.
> Σίγουρα πάντως το πως γράφεται το documentation του maya ή του FreeBSD
> δεν έχει (πολύ) σχέση ή δεν είναι ο πιο σημαντικός λόγος για το ότι
> χρησιμοποιούνται τα Windows σαν βάση για την ανάπτυξη πολλών από αυτά τα
> προγράμματα.
>
> Περισσότερα, αν τελικά συμμαζέψω κάπως τις σημειώσεις μου και καταφέρω
> να καθαρογράψω αυτά που θέλω να γράψω, στο magaz.  Ως τότε όμως, καλό θα
> ήταν να απαντήσεις στα περί σταθερότητας γιατί έτσι πιθανόν να έχω κι

OK, sou eipa oti "noumera", de mporo na sou dwsw, ksero mono ti blepo.
Tautoxrona omws ksero, pws yparxoun poloi na sou dwsoun numera, alla, to
kuriotero einai oti ksero ti empeiria exeis ston xwro, kai monos sou
mporeis na ta breis.

To na prospa8eis na antista8eis sthn apopsh mou me to epixirima "esy de
mporeis na mou dwseis ta noumera" de kanei kanena kalo. Giati an
yparxoun ta noumera, den ta eksafanizei to gegonos, oti ego de mporo na
sta doso.

(Esy profanws perimeneis na sou kanw research h' DEN perimeneis na sou
kanw research, legontas pia libraries kai APIs exoun problima, pia
libraries kai APIs allazoun toso eukola me to kairo, pios fteei, ti
etairies exoun anaptuksei parapona, kai pio sugkekrimenoi an8rwpoi
exoun apodiksei auto to gegonos. DEN 8a to kano, mporeis kallista na to
breis esy an 8es na sigoureuteis oti to linux den exei kanena problima
me to desktop kai eimaste meli gala kai TOSO superiors twn windows.)

Apo thn allh, milontas gia mia megalh etairia pou adunatei na
upostiriksei th linux platforma, de mporw na katalabw giati adynateis na
dexteis to gegonos oti den mporoun na upostiriksoun to synolo tou linux,
de mporoun na to kanoun oute sta docs, oute sto support.

Kai ekeino pou eixe shmasia den htan toso to idio to software milontas
gia mia megalh etairia me ena sebasto proion, htan to aplo gegonos oti
sta matia tous, de blepoun na kukoforoun to proion tous sto linux,
blepoun na kukloforoun to proion tous se mia polu mikrh merida twn
xrhstwn linux kai tautoxrona blepoun tous eautous tous na periorizoun
tous nyn xrhstes linux sto na exoyn th sugkekrimenh dianomh pou oi idioi
mporoun na uposthriksoun.

Auto fusika katalabainoun pws den einai oti kalutero 8a mporousan na
exoun sth prospa8ia tous na proseggisoun to 100% twn linux xrhstwn.

In short: Eimaste pou eimaste ligoi, ginomaste akoma pio ligoi.

-fs