Binary file format.

Yannis Mitsos gmitsos at telecom.ntua.gr
Mon Sep 30 14:05:02 EEST 2002

Giorgos Keramidas wrote:

>Epishs, einai mallon kalh idea na deis pos exoun kanei oi
>tupoi tou NetBSD port se toses polles arxitektonikes.  Ta
>ergaleia kai bootstrap tools pou exoun gia na kanei kapoios
>compile to leitourgiko tous, apaitoun (etsi lene) mono ena
>"sxetika POSIX" periballon.

Ayth th syzhthsh thn eixa 3ekinhsei prin 1 peripou xrono me ton Ricudi
(kai o opoios edwse arketa kales plhrofories gia arxh) sta plaisia enos
allou Eurwpaikou programmatos to opoio telika katalh3e epityxws sto na
kanoume port to uClinux-2.4.x gia ena processora ths Infineon xwris MMU.
Katalabainw oti polys apo ton kwdika twn xBSDs einai genika autos pou
paizei se ola ta leitourgika (sumperilambanomenou kai tou Linux) , alla
den eimai sthn 8esh na antiproteinw ena allo leitourgiko auth th stigmh.
Anagkastika loipon pame se Linux. Epishs h empeiria pou exw se purhna
einai periorismenh se auth tou Linux kai oxi tou BSD.

To basikotero problhma pou antimetwphsame sto project pou proanefera
einai oti h Siemens (h 8ygatrikh ths Infineon, kai h opoia eixe
sxediasei ton processora arxika prin pesei sta xeria ths Infineon) eixe
dwsei se mia germanikh etairia na kanei port ta GNU tools, alla tous
e8ese kapoius periorismous !!!!
O shmantikoteros einai oti gia na diathrhsei to EABI (Embedded
Application Binary Interface) den tous afhse na uposthri3oun Position
Indepentend Code (oxi oti einai idiaitera eukolo ston sygkekrimeno
epe3ergasth ....). Gia na mhn platiazw to problhma pou telika exei
meinai akoma alyto einai oti den mporesame na fortwsoume dynamika
applications, san workaround kanoume compile ta application mazi me to
kernel kai ta "shkwnoume" san kernel threads.

Gia na er8oume sta shmerina. Auto pou prospa8w na diereynhsw einai an
yparxoun kommatia tou kernel ta opoia *DEN* pernane apo compilation me
tools pou paragoun COFF format. Mia antistoixh erwthsh pou ekana sto
uClinux mou apanthsan oti mallon ?? den pernaei compile alla kaneis den
to exei tekmhriwsei auth th stigmh ....

Epeidh o sygkekrimenos epe3ergasths den exei MMU anagkastika o monos
typos ektelesimwn pou mporei na fortwsei einai FLAT kai oxi elf h a.out.

Yannis

P.S: se ka8e periptwsh 8a htan idiaitera endaferon na koitagame kai ton
purhna twn BSDs alla elleipsh xronou kai porwn ..... :-(