Binary file format.

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Sep 27 20:25:01 EEST 2002

On Friday 27 September 2002 19:46, Giorgos Keramidas wrote:
> Yannis Mitsos <gmitsos at telecom.ntua.gr> wrote:
> : Mhpws gnwrizei kaneis an einai dynaton na kaneis
> : compile ena kernel 2.4.x me tools pou yposthrizoun
> : *mono* COFF file format. Anaferomai mono sto
> : compilation tou pyrhna kai oxi gia pi8ana
> : application pou mporei na tre3oun apo epanw.
>
> Basika, to ti format einai o purhnas apasxolei theoritika
> mono to boot loader.

ti ta 8es, an exeis gcc kai grub to bootarisma exei ginei pia paixnidaki.
Akoma kai o pio anikanos mporei na to kanei

aggelos at erwin:~> grep LDFLAGS devel/os/kernel/Makefile
LDFLAGS=-nostdlib --oformat elf32-i386 -N -Ttext 100000 -e _start
        $(LINKER) $(LDFLAGS) -o kernel kmain.o boot.o video.o mem.o
aggelos at erwin:~>

me exei piasei mia periergh mania na kanw thn e3hs akolou8ia kai o kwdikas
na sunexisei na trexei

	movl    %cr0, %eax
	orl     PG_BIT, %eax
	movl    %eax, %cr0

kai ola auta gia na mporesw na katanohsw kalutera thn memory management
stous prosfatous phrunes (linux). 8a doume :)

--
Watch out for off-by-one errors.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)