Binary file format.

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Mon Sep 30 17:20:02 EEST 2002

On Monday 30 September 2002 13:59, Yannis Mitsos wrote:

> To basikotero problhma pou antimetwphsame sto project pou proanefera
> einai oti h Siemens (h 8ygatrikh ths Infineon, kai h opoia eixe
> sxediasei ton processora arxika prin pesei sta xeria ths Infineon) eixe
> dwsei se mia germanikh etairia na kanei port ta GNU tools, alla tous
> e8ese kapoius periorismous !!!!
> O shmantikoteros einai oti gia na diathrhsei to EABI (Embedded
> Application Binary Interface) den tous afhse na uposthri3oun Position
> Indepentend Code (oxi oti einai idiaitera eukolo ston sygkekrimeno
> epe3ergasth ....). Gia na mhn platiazw to problhma pou telika exei
> meinai akoma alyto einai oti den mporesame na fortwsoume dynamika
> applications, san workaround kanoume compile ta application mazi me to
> kernel kai ta "shkwnoume" san kernel threads.

fusika katalabaineis oti an auta pou ekanes se phruna unix ta ekanes se
fusiko proswpo 8a briskosoun kathgoroumenos gia parafush biasmo kai (isws)
gia egklhmata kata ths an8ropwthtas (ta unix exoun amerikanikh uphkoothta)
:-)

> Gia na er8oume sta shmerina. Auto pou prospa8w na diereynhsw einai an
> yparxoun kommatia tou kernel ta opoia *DEN* pernane apo compilation me
> tools pou paragoun COFF format. Mia antistoixh erwthsh pou ekana sto

ta "tools pou paragoun coff format", uposthrizoun to megalutero pososto twn
gnu c extensions? an nai, tote to coff den prepei na einai _megalo_
problhma

> uClinux mou apanthsan oti mallon ?? den pernaei compile alla kaneis den
> to exei tekmhriwsei auth th stigmh ....
>
> Epeidh o sygkekrimenos epe3ergasths den exei MMU anagkastika o monos
> typos ektelesimwn pou mporei na fortwsei einai FLAT kai oxi elf h a.out.
>
> Yannis
>
> P.S: se ka8e periptwsh 8a htan idiaitera endaferon na koitagame kai ton
> purhna twn BSDs alla elleipsh xronou kai porwn ..... :-(

den 3erw ti apotelesma epidiwkeis, den nomizeis oti einai kairos na mas
peis? an den exeis polles apaithseis nomizw oti mia kalh lush einai to
minix.

--
Don't compare floating point numbers just for equality.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)