KOffice 1.2 compilation

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Sat Sep 28 01:27:01 EEST 2002

On Saturday 28 September 2002 01:13, DJ Art wrote:

> ναι ναι .... κάπου τα έχουμε ξανακούσει αυτά .... για κάποια εταιρεία
> που θα κοβότανε στα δύο.

> τι σημασία έχει ρε παιδιά πόσα mb πιάνει ?? τουλάχιστον τα πιάνει στο
> /usr/lib και όχι κάπου χύμα στο C:\Windows.  αυτό μετράει ;>
> για αυτό το σκοπό είναι το /usr/lib.

Εδώ με μπέρδεψες. Στα win όπως ξέρεις όλες οι εφαρμογές
πάνε στο C:\Program Files και μερικά dll στο c:\windows\system.
Σε προγράμματα του ενός αρχείου αναφέρεσαι (notepad) ;

Πιστεύω ότι έχει δίκιο ο Mosfet που λέει ότι στο Linux το μπάχαλο
προκλήθηκε από την τεμπελιά των διανομέων σχετικά με την διαχείριση
του PATH.
Οπότε, "ρίχτα όλα στο /usr και άσε τον χρήστη να ψάχνεται".
Εάν δεν φτιάχνεις rpm για ό,τι κατεβάζεις, δεν μπορείς να ξέρεις τί σου
γίνεται αν ακολουθήσεις την λογική της Redhat. Τράβα να κάνεις ls
σε directory με 2500 αρχεία...

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net