KOffice 1.2 compilation

DJ Art djart at linux.gr
Sat Sep 28 02:27:01 EEST 2002

On Saturday 28 September 2002 01:25, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Εάν δεν φτιάχνεις rpm για ό,τι κατεβάζεις, δεν μπορείς να ξέρεις τί
> σου γίνεται αν ακολουθήσεις την λογική της Redhat. Τράβα να κάνεις ls
> σε directory με 2500 αρχεία...

καταρχάς, η λογική της RedHat λέει να φτιάχνεις rpm για ότι κατεβάζεις
:)

Καταδεύτερον,

> Οπότε, "ρίχτα όλα στο /usr και άσε τον χρήστη να ψάχνεται".

μπορεί αρκετές φορές να μην είναι κακό αυτό. στήνεις ένα σύστημα. φυσικά
και χρησιμοποιείς το packaging system του για να κάνεις tracking των
προγραμμάτων που βάζεις και των βιβλιοθηκών.

εμένα η λογική "έχουμε ένα σύστημα με Χ προγράμματα. Αυτά τα Χ
προγράμματα στηρίζονται σε Υ βιβλιοθήκες τις οποίες και βάζουμε κάτω
από το /usr/lib", δεν μου φαίνεται και τόσο λάθος. Μπορεί να μην
εντυπωσιάζει και να μην ακούγεται πολύ ευέλικτη, αλλά κατά τα άλλα
συγκεντρώνει τις βιβλιοθήκες σε ένα σημείο. Αντί να τις έχεις διάσπαρτα
από δώ κι από κει, έτσι υπάρχουν κάπου όλες μαζί.

Τώρα, αν εσύ θεωρείς ευέλικτο για μια μερίδα προγραμμάτων, να έχεις τις
libs τους αλλού, κανένα πρόβλημα, το σύστημα σου δίνει την ευελιξία να
το κάνεις. Αλλά για την πλειοψηφία των προγραμμάτων που στο κάτω κάτω
δεν σε νοιάζουν κιόλας, αλλά θέλεις απλά να παρεβρίσκονται
εγκατεστημένα στο σύστημά σου, κι αν ποτέ τα χρειαστείς να υπάρχουν
εκεί, δεν είναι πολύ λάθος ο τρόπος.

Πάντως, ναι, για τα gnome και kde που είναι γαϊδούρια, η πρώτη φορά που
τα είχα δεί ποτέ, βρισκόντουσαν στο /opt και από τότε, αν δεν τα έχω
στο /opt κι εγώ εκνευρίζομαι ....

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering