KOffice 1.2 compilation

DJ Art djart at linux.gr
Sat Sep 28 01:14:01 EEST 2002

On Saturday 28 September 2002 00:37, Dimitrios Kamenopoulos wrote:

> Προβλέπω πάντως ότι  η RH βαδίζει ολοταχώς προς τη χρεωκοπία αν

ναι ναι .... κάπου τα έχουμε ξανακούσει αυτά .... για κάποια εταιρεία
που θα κοβότανε στα δύο.

> PS: Εγώ στο /usr/lib έχω 580ΜΒ (εντάξει, τα 100 είναι τα δύο JDK -
> IBM και Sun). Δε νομίζω ότι 700 ΜΒ είναι ιδιαίτερα πολλά.

τι σημασία έχει ρε παιδιά πόσα mb πιάνει ?? τουλάχιστον τα πιάνει στο
/usr/lib και όχι κάπου χύμα στο C:\Windows.  αυτό μετράει ;>
για αυτό το σκοπό είναι το /usr/lib.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?