KOffice 1.2 compilation

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Sat Sep 28 00:12:01 EEST 2002

On Friday 27 September 2002 23:28, Nikos Galanis wrote:
> Το ίδιο πρόβλημα είχα αντιμετωπήσει....κάποτε... για όλο το KDE. Το
> συμπέρασμά μου ήταν ότι έφταιγε ο gcc. Με την έκδοση 2.95.3 είχε λυθεί!!!!
> Το κακό είναι ότι εάν προσπαθήσεις μόνο το Koffice με 2.95.3 μπορεί να μην
> πετύχει....μου φαίνεται πως θέλει και την QT και τα kdeLibs με την ίδια
> έκδοση του gcc, αλλιώς θα αποτύχει, άστα να πάνε δηλαδή, μιλάμε για πολύ
> φασαρία....
>
> Νίκος .Γ

Δυστυχώς αυτό φοβάμαι κι εγώ...
Δεν θα μπω στον κόπο. Σε λίγο βγαίνει το SuSE 8.1
που στηρίζεται σε GCC 3.2 .
Kαι σε πιο λογική δομή στην ιεραρχία των directory.
Μήπως και γλιτώσουμε από τις μαλακίες της Redhat...
Όλο το KDE χύμα στο /usr,  οι ανωμαλάρες.
Εγώ τώρα έχω στο /usr/lib 2.500 αρχεία που πιάνουν
700 ΜΒ, γαμώ την τρέλλα μου.

Σημείωση: Ο Mosfet, που έφτιαξε το φοβερό liquid theme για
το KDE, τσαντίστηκε τόσο με τις παρεμβάσεις της Redhat
στον κώδικα του KDE που διανέμει, ώστε δυστυχώς
σταμάτησε να αναπτύσσει προγράμματα για Linux
(βλ. www.mosfet.org). Γίνονται, λέει από άπειρους στο KDE,
και δημιουργούν ασυμβατότητες.

--
Νίκος Κανελλόπουλος