KOffice 1.2 compilation

Nikos Galanis chem482 at edu.uoc.gr
Fri Sep 27 23:28:01 EEST 2002

Το ίδιο πρόβλημα είχα αντιμετωπήσει....κάποτε... για όλο το KDE. Το συμπέρασμά
μου ήταν ότι έφταιγε ο gcc. Με την έκδοση 2.95.3 είχε λυθεί!!!!
Το κακό είναι ότι εάν προσπαθήσεις μόνο το Koffice με 2.95.3 μπορεί να μην
πετύχει....μου φαίνεται πως θέλει και την QT και τα kdeLibs με την ίδια
έκδοση του gcc, αλλιώς θα αποτύχει, άστα να πάνε δηλαδή, μιλάμε για πολύ
φασαρία....

Νίκος .Γ