KOffice 1.2 compilation

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Sep 28 00:34:01 EEST 2002

On Saturday 28 September 2002 00:09, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Δυστυχώς αυτό φοβάμαι κι εγώ...
> Δεν θα μπω στον κόπο. Σε λίγο βγαίνει το SuSE 8.1
> που στηρίζεται σε GCC 3.2 .
> Kαι σε πιο λογική δομή στην ιεραρχία των directory.
> Μήπως και γλιτώσουμε από τις μαλακίες της Redhat...
> Όλο το KDE χύμα στο /usr,  οι ανωμαλάρες.
> Εγώ τώρα έχω στο /usr/lib 2.500 αρχεία που πιάνουν
> 700 ΜΒ, γαμώ την τρέλλα μου.
>
> Σημείωση: Ο Mosfet, που έφτιαξε το φοβερό liquid theme για
> το KDE, τσαντίστηκε τόσο με τις παρεμβάσεις της Redhat
> στον κώδικα του KDE που διανέμει, ώστε δυστυχώς
> σταμάτησε να αναπτύσσει προγράμματα για Linux
> [...]

Έχω ξαναθίξει το θέμα και συμφωνώ για τις μ@λ@κίες της RH, αλλά ο Mosfet δεν
είναι ακριβώς το πλέον ισορροπημένο άτομο της γης :-)

Προβλέπω πάντως ότι  η RH βαδίζει ολοταχώς προς τη χρεωκοπία αν επιμείνει στην
αφαίρεση του "About KDE" από τις εφαρμογές του KDE "της". Σιγά μη χάσει η
Trolltech τέτοια ευκαιρία να τη μηνύσει για παραβίαση της GPL.

PS: Εγώ στο /usr/lib έχω 580ΜΒ (εντάξει, τα 100 είναι τα δύο JDK - IBM και
Sun). Δε νομίζω ότι 700 ΜΒ είναι ιδιαίτερα πολλά.