Δε βλέπει τα ελληνικά ονόματα αρχείων σε mounted κατατμήσεις.

Haralampos Vassiliadis har-vas at otenet.gr
Fri Sep 20 22:15:01 EEST 2002

		Γεια σας. Έχω SuSE 8.0. Μπόρεσα να λύσω το πρόβλημά μου για δισκέτα και μετά
τις οδηγίες του Tom Diamond μπόρεσα και για το CD-ROM. Όμως για κατατμήσεις
FAT32 & NTFS όχι μόνο δεν μπόρεσα (μου βγάζει πάλι τα γνωστά ??? ???? ????),
αλλά μετά τις αλλαγές που μου υπέδειξε (χωρίς φυσικά, ίχνος υπαινιγμού για το
παιδί), δεν γίνονται πλέον auto-mounted με την εκκίνηση. Σας παραθέτω το
πλήρες fstab. Πριν τις αλλαγές, στις παραμέτρους για τις κατατμήσεις FAT32 &
NTFS είχα μόνο το: defaults 0 0. Μπορεί κάποιος να μου λύσει το πρόβλημα;
Επιπλέον, θεωρείτε εν γένει σωστή την κατανομή του δίσκου μου; Και κάτι
ακόμη: στον visual editor το backspace δε δουλεύει. To πρόβλημα(τακι) αυτό δε
λύθηκε με stty erase '^?' ούτε με stty erase '^Η'. Τι πρέπει να κάνω;
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

-- /dev/hdb8       /       reiserfs        defaults 1 2
/dev/cdrom      /media/cdrom    auto
ro,noauto,user,iocharset=iso8859-7,exec 0 0
devpts  /dev/pts        devpts  defaults 0 0
/dev/hdb10      /home   ext2    defaults 1 2
/dev/hdb11      /local  ext2    defaults 1 2
/dev/fd0        /media/floppy   auto    noauto,user,iocharset=iso8859-7,sync 0
0
proc    /proc   proc    defaults 0 0
usbdevfs        /proc/bus/usb   usbdevfs        noauto 0 0
/dev/hdb9       /usr    ext2    defaults 1 2
/dev/hdb7       swap    swap    pri=42 0 0
/dev/hda1       /windows/WIN_ME    vfat   noauto,user,iocharset=iso8859-7 0 0
/dev/hdb1       /windows/WIN_98SE  vfat   noauto,user,iocharset=iso8859-7 0 0
/dev/hda5       /windows/MIDDLE    vfat   noauto,user,iocharset=iso8859-7 0 0
/dev/hda6       /windows/WIN_XP    ntfs
ro,noauto,user,iocharset=iso8859-7,umask=022 0 0

Βασιλειάδης Χαράλαμπος
Φοιτητής τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών (Τ.Ε.Ι. Λάρισας)