devfs & atapi zip drive

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Sep 20 17:33:01 EEST 2002

Στις Παρ 20 Σεπ 2002 5:13 μμ, ο/η Thanos Karagianniotis έγραψε:
> Καλησπέρα
>
> Στο σύστημα μου έχω ένα εσωτερικό ATAPI zip drive ( 100 MB ) ,
> εγκατεστημένο secondary slave. Χθές είπα να δοκιμάσω το devfs σε ένα
> πυρήνα 2.4.19 που έκανα compile. Παρατήρησα λοιπόν, ότι μόνο αν έχω
> δισκέτα στο zip κατά το boot, το directory
> /dev/ide/host0/bus1/target1/lun0/ έχει τα παρακάτω
> περιεχόμενα :
>
> brw-------    1 root     root      22,  64 Ιαν  1  1970 disc
> brw-------    1 thanos   disk      22,  68 Ιαν  1  1970 part4
>
> και φυσικά υπάρχουν τα /dev/hdd,hdd4 ( format σε windows )
> Σε αντίθετη περίπτωση :

> [...]
Κλασσική περίπτωση βλάβης!

Το devfs μπορεί να τρέξει κάποια εντολή όταν το entry στο /dev δεν υπάρχει.
κοίτα στο man devfsd, man devfsd.conf για το 'LOOKUP'
απόσπασμα:
    LOOKUP An  inode  lookup  was  performed  and there was no
              device entry. This event is not sent if the  initi­
              ating process is devfsd or one of its children.
Είχα παρόμοιο πρόβλημα με SCSI zip. Αν θυμάμαι καλά, το /dev entry λείπει
μόνο όταν το kernel module για το zip δεν είναι φορτωμένο. Κοίτα αν συμβαίνει
αυτό και σε εσένα.