Giati grafete greeklish.

Michael Menegakis admin at www0.org
Wed Sep 18 22:06:01 EEST 2002

On Wed, 18 Sep 2002 21:05:43 +0300
"George Kourtis" <gkourtis at freemail.gr> wrote:

> Τώρα θέλω να σημειώσω ότι όποιος από συνήθεια γράφει Γρεεκλισσ προωθεί
> την πολιτική κατάργησης της γραφής με Ελληνικούς χαρακτήρες και την
> αντικατάσταση τους με τους Λατινικούς.
> Δεν λέω ότι αυτό είναι καλό ή κακό, απλά πρέπει όποιος κάνει κάτι να
> ξέρει τι κάνει.

Σύμφωνοι, όσο ακραίο και αν ακούγεται αυτο σε μερικούς, είναι αλήθεια
και πρέπει όλοι να το θυμόμαστε αυτό.  Πες το όμως και στον κάθε ένα
hotmail user φίλο που του λες πως να φτιάξει το  encoding sto IE και την
επόμενη μέρα το ξεχνάει.

Και ας μη μιλήσουμε τώρα για τα βλαμένα του IRC που 100 χρόνια
χρησιμοποιούν mIRC και μία *γκουχ*γαμήμένη*γκουχ* φορά δεν έκατσαν να
βρουν το 8859-7 στα settings..